۱۳۸۸ تیر ۷, یکشنبه

مقدمه: چرادوباره وبلاگ؟

درسال ۲۰۰۷-۲۰۰۶ من با یکی ازدوستانم یک وبلاگ داشتم که در اون در باره مسائل خاورمیانه می نوشتیم. البته مطالب درج شده در اون بیشتر ازکتاب هاومقالات مختلفی بود، که در رابطه بامسائل خاورمیانه می خواندیم. مسائلی چون چگونگی شکل گرفتن دولت اسرائیل، وضعیت فلسطینی هادرمناطق اشغالی، حمله نظامی آمریکابه عراق، فراکسیون هاواحزاب مختلف درعراق ، سیاست هسته ای ایران وخیلی چیزهای دیگر. وبلاگه به زبان انگلیسی بودوبرای همین شاید زیادخواننده پیدانکردوکلأ تجربه موفقی نبود. درسال ۲۰۰۷ هم بعدازاینکه مقامات در ایران وبلاگ مارافیلترکردند، دیگرشوق وانگیزه ای برای ادامه دادن نماند وآنرامتوقف کردیم.
جریانات این دوسه هفته اخیردرایران، بارهامرابه فکرانداخت که دوباره کار وبلاگ نویسی روشروع کنم. اماهرباربه خودمی گفتم که باوجود دههاهزاروبلاگ فارسی زبان، چه نیازی است به یک وبلاگ دیگر. اماتوی این چندروزاخیرآنقدراتفاقات ایران مرامنقلب کردکه دیگرنتوانستم ساکت بمانم وخودرامتقاعدکردم که یک تلاش دیگری کنم. اعتراف می کنم که ابتکاراین وبلاگ نه بخاطراحساس ضرورت چنین وبلاگی، بلکه بیشتربواسطه ارضای تیازهای درونی خودمن هست. وامیدوارم که دراین میان یک سهمی هم اگرچه بسیارناچیزدروقایع آینده درایران پیداکنم.
موفق وپیروزباشید.

کنجکاوان و علاقه مندان میتوانندوبلاگ پیشین من رودرآدرس زیرمشاهده کنند:
http://middle-easterner.blogspot.com
اشتراک/پست Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر